20080829

koRn - Creep

EN DAG TIL DØGNVILL !
i dag har jegh plukka 24 kurver jordbær -__-" godt + meget ekkel ettersmak + meget vondt i magen. Det var langt dit, og mannen som eide bærene var måsedreper, naughtynaughty!
Heidi kom i dag :D Vi så Batman og feiret ogog så fikk vi kaffe hos en hyggelig kirke-mann ^^
Døgnvill starta i dag, sinnsykt ! og i morgon er det SEX PISTOLS! årets opplevelse, foSho!
Heidi drar til London den 2. september, og jeg er missunelig som en agurk ! det er så mange ting jeg vil gjennoppleve derifra: Hamleys, Camden, Playlounge, Osv. men da måtte jeg hatt plenti med tid.
Jeg og Katrine [ den onde stemora ] diskuterte hva vi ville ha gjort om vi hadde mangemange penger. Hun vil bruke pengene sine fornuftig. Det er egentlig lurt, men jeg ville ikke gjort det per i dag. Jeg ville ha brukt pengene på Slott i Scottland, Utvexlingsår i England, Filmer, NU, NOAH, klær, Ipone + mange andre tejte ting. Hva skal jeg ha på meg i morgen? hva har man på seg på Festival? jeg tror jeg tar støvler, ellers blir jeg så veldig blaut på beina, og det suger.
..Stekes bløtkake? isåfall, hvordan kan den være "Rykende Fersk" da?

Ingen kommentarer: