20080907

Slipknot - Psychosocial

Sorry guys for at jeg ikke har blogga på noen dager. det har noe med å gjøre at jeg har kjeda meg sånna at jeg har fortrengt det, og kommet på det når jeg har lagt meg.
fredag skjedde det ingenting, så 3 filmer og spiste en bolle. Lørdag så jeg 4 filmer, laget taco, og årna Msn. Mens i dag har jeg virkelig vært effektiv: jeg har vaska på kjøkkenet [noe som tok 2 timer..], vaska badet, vaska i gangen og sett 2 filmer. En av dem var "Bare Bea". Gawd, den var bra ( til å være norsk ), men mange tejt situasjoner..
Jeg tenker masse på J. Jeg savner. jeg vil tegne og spille piano. jeg vil leke og snakke. jeg savner.
Forkjølelsen er snart over. Jeg har vært dopa i 3 dager på ibux, så jeg har ikke akkurat lidd en smertefull død.
I morgen blir jeg fjortizz. lurer litt på om jeg skal ha massemasse brunkrem, joggebukse og collagegenser, samt røyke og snuse. men orker jeg? -kanskje.

Ingen kommentarer: