20080903

The White Stripes - Seven nation army

ok, tur var Meget bra. Bra og Koshelig, selv om jeg er et sovedyr.
første dagen var varm og vi fiska en gooood del, men null fisk. bæsjefisk. jeg tror fisken var mett, og derfor bet den ikke på smørkroken min -__- så, jeg fisket mest : fikk minst fisk.
Så gjorde jeg tabben å fortelle Asgeir om "The Pervert" på døgnvill, og han begynte å dikte. jeg kommer til å få traumer. TRAUMER, Asgeir, og det er D I N feil. også fisket jeg litt til. Så prøvde jeg å av-venne Vidar og Axel med Åsmund-snakket sitt, noe som er vanskeligere enn det høres ut som, men kanskjekanskje at jeg klarte litt. Det vil bare tiden vise. + at meg og vidar søkte dekning på fjellet. vi fant, vi fant :]
andre dagen våkna jeg av at Bente lå oppå meg . vi sov i nedoverbakke. ikke smart. Så spiste vi frokost. brødet mitt var most, fordi jeg hadde sittet på det - æsj. Så sovna jeg i lavvoen til Axel, fordi der var det ikke nedoverbakke. Etter der skjedde det ikke noe gøy, annet enn at Kamilla, Maren og Thea måtte gå ned Pga sykdom. Trist for dem, trist for oss.
og pluttttselig ble det natt, og Jeg og Bente skulle prøve å hjelpe Asgeir med å få på topplokket på lavvoen og ble lokket inn for å høre på Trygves fantastiske spøkelsehistorier, noe som skremte vannet av Andreas, så vi overnatta der. det var kaldt, mostly fordi soveposeglidelåsen min var åpen også jeg havnet i en tejt grøft så i løpet av natta flyttet jeg og Vidar oss 45 grader lenger nord. jeg fikk ikke sove, pga sovinga som sovedyret hadde bedrevet tidligere på dagen, derfor kom jeg ikke på noe bedre enn å stirre på krøllen Vidar hadde over øret. Meget givende.
så turen bestod egentlig av : Fisking, Kosing, Snakking, Gåing, Soving, og Ingentinging.
ogog: GRATULERER MED DAGEN BENTE OG ELISABETH :D

Ingen kommentarer: