20081025

Britney Spears - Hit Me Baby One More Time

I dag har vært en mega-koselig-ultra-fantastiastisk dag, og takk for den Hanna !
Skolen var vanlig. Jeg kom hjem. Jeg dusja. Jeg pakka. Jeg dro til Guro. Så kosa vi litt med pusekatten før Bente kom å henta oss for å fra til HannaBanana.
We got there: OMG, FOR ET HUS! Her skal jeg sjekke inn for en liten måned neste uke. kanskje.
Så kom alle folkene [ en time for sent. De kunne ikke klokka ], så rullet vi litt på gulvet, så fixet vi håret til alle, og srsly, alle Leirfjord-folkene hadde extensions bortsett fra meg, ( for Guro hadde de pga min upassende hårfarge ), Så alle gikk rundt med 25 cm for langt hår, helt til ssj folkene kom. Så fikset vi taco + spising. Så snikk-snakka vi, slo vi på gammel Britney musikk som alle kunne, så alle sang. Så koset vi litt med den nusselige kaninen LUFUS = cutiepie^^
Så tok vi masse bilder. Eller, de andre tok bilder for jeg var fri for strøm-.- Så laget meg og Guro fantasi-kort, bare med tejte ord ( f.eks 10 typer pålegg ) så spillet vi. Omg, armrull xD
Så ble det dansing, og Elisabeth er 'The Dancing Queen' of today. Så spilte vi Buzz, min første gang, og jeg kom på 2. plass *stolt* Så ble det natt og jeg sovna, ihvertfall litt, for jeg har tydeligvis gått i søvne og hentet grillkrydder, ei tom flaske, et desiliter-mål med melk og druesteiner, og en mobiltelefon. Jeg sliter .__.
CHART OF TODAY:
Kuleste hus : Hanna, ofc
Danseløve : Elisabeth
Kulest\naturligste hår : Amanda
Sang : Britney - Hit me baby, one more time
Samtaleemne : Pulings ?
Mat : Taco
Spill : Buzz
Humør : Guro / Elisabeth
Lek : Hode-i-vann-og-lete-etter-rosin / Kaste-terning-drikke-vann-med-lue-på-hodet
Djur : Kåre, for han liker lakris :3
Kjole : Johanna / Hanna
Bilde : Der Siri bader etter druer
Opptur : Nye fålk = nye venner
Nedtur : Metthet
Ord : Jødebuss / Jødeovn
Bildene er [ som du sikkert ser ] fra The Party.

Ingen kommentarer: