20081017

Juno Soundtrack - Anyone Else But You

Humør - rik
I dag våkna jeg klokka 13.55 av at mamma stod å ropte i øret mitt at det var ettermiddag. så dro jeg til Guro for å selge kaker, det regna BIGTIME, men vi fikk solgt 5 bokser -.- hvilket betyr at jeg har mange igjen.. vilduha? Også spilte vi mange ganger gjennom "anyone elske but you". det er oktobers fineste sang + "loose lips" ( fra filmen JUNO ).
Da jeg kom hjem årna jeg en pizza som smakte kylling, også ringte mormor og sa at hun hadde vunnet i lotto, noen hundretusen! Hun ble sabla glad, og gråt og greier og greier, så nå er familien Flakstad noen kroner rikere, og fra nå av skal jeg ha dyre bursdagsgaver.
Jeg sett gjennom bildene mine idag, og omg så mye dritt jeg har, men det er utrolig gøy å se på gamle selvportrett xD i looked like an owl.
Guro aka. Fru Feit-Ræv

Ingen kommentarer: