20081021

Marilyn Manson - (s)aint

Jeg har begynt å gå i søvne, for når jeg våkner står døra mi åpen, og i går natt våknet jeg på badet + at Sid Vicious plakaten hang ikke på veggen lengere..
I dag har vært en fin dag. Jeg har ingen dårlige dager for tiden, alle skinner som en nypusset sko. Jeg tror ikke jeg kan bli årntlig sint, har ikke vært sinna på flere år.__.
uff den teite engelsk essayen vi skal skrive, den er sørenmeg helt shkev, men takk Julian for verdens kuleste innledning! It helped me out.
Jeg vurderer virkelig å gå til innkjøp av den svarte gitaren jeg har nevnt her før en gang, jeg trenger to akkustiske, så jeg tror jeg må selge el-gitaren + forsterkeren..
I det siste har jeg sett på Slipknot - Psychosocial tusen ganger. Det har en helt fantastisk musikkvideo, veldig..meg. Tragisk og horribelt :] Og tittelen på dagens innlegg er også en fantastisk mørk og fæl musikkvideo som får deg til å ville kutte deg, og ende opp på psykiatrisk avd, verkligen trevligt...
[ BTW, ikke konkurranse idag, jeg er så trøtt]
I dag har jeg funnet fire ting jeg vil nevne: Kule\Pene menn som betyr noe for historien:
1) Jarle Klepp / Rolf Kristian = Norsk Skuespiller.
2) Mr.Manson /Brian Hugh Warner = Amerikansk Sjokk-rocker.
3) Cillian Murphy = Irsk Skuespiller.
4) Heath Ledger = Amerikansk (avdød) skuespiller.

Ingen kommentarer: