20081027

Noen ganger blir jeg så provosert at jeg tror jeg kan slå noen hardt. Med en skarp gjenstand. i ansiktet deres .__.
1. Magne og mange av hans meninger, som f.eks en dag vi så på TV om global oppvarming osv, så ble han plutselig helt enig med alt som han kommentatoren snakka om, noe han har vært helt imot før, også sa han at han bare har vært imot det for å provosere! OMG, jeg vil forlate! Og når han ser veldig feminine menn på TV som stikker seg litt ut, så skifter han kanal, selv om jeg ser på. SHIT!
2. At Mr.McCain stiller til valg i USA. Han er akkurat den samme som Bush, og hvis han vinner så blir verden til et helvette for de som bor der USA har makt. Barack Obama skal vinne det valget, og derfor er dagens blogg dedikert til han.
[And I'll Say no to Bush, And no This War]
3. At Pappa er dårlig til å snakke, og at jeg ikke kan snakke med han om ting. Og hvis du leser bloggen min pappa, så må du vite at jeg er veldig glad i seg forde <3
4. At farmor er død. Det er tejt at snille folk dør ung, når slemme folk dør når de er 100 år gamle, det er veldig irriterende. Urettferdig!
5. At folkene jeg har gym med er så utrolig ego og selvgod blir sure når man gjør noe feil, eller man ikke sentrer til dem, de sentrer ikke til meg, så hvorfor skal jeg da sentre til dem? No offense, jeg er allikevel glad i dere.
6. At bbycks plutselig kommer med wannabe DropDead halloween t-shirt! omg, jeg trodde jeg skulle dø da jeg så den på siden dems.
7. Wannabees. De som hermer bare for å bli likt / akseptert. Det liker jeg ikke, det er mye kulere å bli likt for slik som man egentlig er.
Jeg tror kanskje at dagens innlegg har provosert noen, og det var vel egentlig meningen. Tack for meg. Og forresten, jeg får ikke lagt ut bilder i dag, nettet er klikk -.- I morgen kommer det bilder til texten.

Ingen kommentarer: