20081114

Kaizers Orchestra - Christiania

Det har snødd BigTime i natt , og jeg er üüberglad, helt til det ble skole og jeg pådro meg 4 blåmerker av VISSE plageånder i klassen, som suger ut all gleden med snøen.
..Jeg vil ha sommer .__.
Ellers har fint lite skjedd i dag. Har fått mld av J idag, og personen har det mycket betre, noe som er megetmegetmeget bra. 'kkesant ?
2 uker til jeg drar til pappa, og det gleder jeg meg masse til, for da skal vi stå på snowboard, og drikke kakao, og plage Peter og Joakim, og Kjøpe klær, og kose med Ulrik, Tromsø tror jeg er den plassen jeg har mest lyst til å bo i Norge atm. Omg, jeg gleder meg til jeg er ferdig i Leirfjord. Masse galt med Leirfjord, men ingenting galt med folkene her, i løv you guys !
BTW: Ole var her på onsdag, omg>Kulhet på høyt nivå! Men meg og Guro totally sucks i snakking, så det ble kinda akward, men det fixer vi senere :]

Ingen kommentarer: