20081127

Kaizers Orchestra - Kontroll på Kontinentet

I haz arrived Tromsø !
trømsø nå, som dere kanskje har fått med dere. Vært i byen å handla julegaver, fant faktisk mange. Og Byen ser ut som ei jævla Julegate, hallå, det er NOVEMBER. jaja, lite jeg kan gjøre med den saken. Det var forresten 30% på carlings, jeg trodde de skulle legge ned, men det skulle de ikke: Huzza for Carlings!
kjøpt nye filmer i dag: Shooter och Juno + ei kokebok jeg tror blir gøy å lese i.
I morgen er det photoshoot med Peter, jeg gleder meg som en makrell, også skal vi kjøpe dress til Peter, og kjole til mej, och da blir foreldrene lyckliga :] Komme bilder i morgen
I natt skal jeg photoshoppe og se på film, legger ut bildene jeg har shoppa senere i guess. Tack för mej.
Bilde
Kuleste bildet evah .

Ingen kommentarer: