20081227

A7X - Walk

Glemte å skrive at til jul av mamma fikk jeg tur til Manchester i Mars !
Dagen i dag har vært fantastisk. Jeg kom til Tromsø tidlig i morges, rett til frokost, og Peters 20-års dag. Så fikk han pakker og blablabla. Så var det min tur, hadde ikke fått julegavene fra Pappa, katrine, Ulrik og Peter enda.
Først åpna jeg fra Peter. Det var en grønn Ipod Shuffle som han hadde fått skrevet verdens søteste hilsen på [ se bildet !! ]
Så åpna jeg fra Ulrik. Jeg fikk boka "De Gales Hus" av Karin Fossum [ anbefales ] .
Så skulle jeg åpne fra Pappa og Katrine. Det var tre pakker. Først åpna jeg en liten, inni den var det et minnekort på 4GB. Så åpna jeg neste. Der var det ei linse på 20mm - 200mm, og da skjønte jeg at den største pakken måtte være et...
KAMERA. NIKON D40
Div bilder fra dagen.
Cameraet.
Ipoden fra peter med nusselig beskjed. Trykk på bildet for å få større.

2 kommentarer:

Anonym sa...

æææh, jeg fikk samme kamera til juuul :D !
GO-GO nikon D40 ;p

Andrea sa...

:D