20081203

Are Sende Olsen - Hakke Tid, for vi må Finne Axl Rose

Tentamen . Musikk . Stil . Tulle . Le . 4åring . Venner . Gulrøtter . Imsdal. Stikkord for dagen <--
I dag har jeg årna på rommene og hørt på p3, norges beste musikkcanal [untatt Bandit, ofc]
Tentamen i dag, det gikk bobob. Skrev en stil om mediaforskjellen i Amerika og Storbritannia, kukstil, jævlig dårlige oppgaver.
Da jeg kom hjem fant jeg en boks hårspray og brukte halve boksen på å lime hendene mine sammen, for så å ta de fra hverandre, og fange trådene rundt en finger. Det var kos. Jeg har insett at Nettby.no er en av norges største edderkoppnett, for jeg vil egentlig ikke være der, men jeg blir fordi nettby er så overbevisende. B A J S !
Klokka er bare 5 så jeg tenker det blir mye tv-titting i dag. OGOGOG vi har fått nettet tilbake, og jeg er gladgladglad ^^
BILDET:
Det eneste bildet som finnes på dataen ._. stakkars meg.

Ingen kommentarer: