20081222

Coldplay - The Scientist

MANDAG.I dag har vært en innholdsrik dag .
Jeg stod opp sent. Så gjorde jeg minst mulig. Msn, telefån, bilder.
Så ble det ettermiddag og mamma kom hjem med masse gaver *excited* og et pepperkakehus, så mye av kvelden gikk med på å pynte pepperkakehus, og selvfølgelig spise litt pynt. Det ble et koshelig hus [ bilde ]
Sååå kom det kveld, og jeg fortsatte på gaven til mamma og pappa ( en hver altså.. ) De blir kjeeeempe kule, men kankke legge ut bilder / skrive noe om dem for kanskje familien leser bloggen min, jaffal, de blir kule ! for å lage det må man ha på seg gassmaske, men det fant jeg ikke, så briller og munnting funker hæst.
Også fikk jeg julekort, og julebrev hos pappa i dag, og det var kjempe kos. Jeg satt ved kjøkkenbordet og lo. Årets kuleste julebrev. [ bilde ]
Også har jeg spraylakkert et par miniski i dag, de ble awzm ^^ [ bilde ]

1 kommentar:

Anonym sa...

ke du ska gi di ?