20081219

Kings Of Leon - Sex on Fire

Skoleslutt idag. Kinda tejt fordi da går dagene saktere, men bra, for da kan man sove så lenge man vil. mange julegaver. Masse mat. Kirke. Koseligheter. Vitser.
Vi satt på gruppene våre. Meg, Amanda, Trygve, Martin. Også fortalte jeg punktum vitsen, og Amanda fikk plutselig veldig dårlig humor. Så spiste vi rundstykker, kaker og frukt. Også var det turnering. Jeg orka ikke å være med, så først dansa jeg, Guro og Elisabeth til dritt-musikk, så fant jeg Thea og Amanda, og vi hadde "LilleJulaften" . Har noen julegaver igjen, så til dere som ikke har fått og vet at dere skal få: den kommer. Plutselig var dagen over og jeg fikk üüüber-mange klemmer av mange koselige folk.
[ I [L] HUGS ]
Det regner og er mildt ute. Det var +5 grader i går. Sjikkelig nedtur, og jeg hååååper ikke at snøen forsvinner, for da blir det ikke jul.Og i morges da jeg skulle slå på radioen, så virka den ikke. Og det gjorde heller ikke cdspilleren. Shittttt
NÅNÅNÅNÅNÅ er det bare 5 dager igjen til Juleaften.

Ingen kommentarer: