20090122

Coldplay & Jay-z - Lost

Dette har Lily Allen, Oasis, The Killers, Birtney Spears, Beyonze, Jay-Z og Coldplay til felles : de spiller alle mens jeg er i Manchester, og jeg går glipp av det for ALLE billettene er utsolgt.
Skolen i dag var oppmuntrende. Vi har gått på en "foreløpig" skole i nesten to år fordi vi har ventet på at skolen våre skulle pusses opp, og ved hver ferie har vi fått vite at vi skulle ha fått flytte inn, og nå, ett helt år etter planen kommer vi endelig inn, så i dag har vi bært skap. I morgen drar bøkene, lappene og elevene. Det blir flott.
På bussen i dag ble temaet Barnetv, og Vidar avslørte at han var svak for "Totally Spice".. Barnetv i dag er ikke det det en gang var, og det er ikke rart at så mange barn nåtildags er hyperaktiv, programlederne og programmene er jo helt baluba. Selvom det også kan være temmelig gøy noen ganger. Men bare vent, når jeg blir stor og jobber i tv, så skal jeg få orden på de sakene, og barn skal bli rolige igjen. Stakkars foreldre.
Klokka er nå kvart over åtte, og øynene mine siger igjen. Tack för mej.
[ Meg og Ulrik ]

Ingen kommentarer: