20090104

Green Day - Boulevard of Broken Dreams

INNLEGG NUMMER 100 !
Heidi dro idag. Andrea dro idag. Home fugly home, men blir litt sköy med skole i morgen, alle fålka lizzm. Mamma ble glad, men litt bøs da jeg hadde glemt alle bildene av Peter, Birthe, og alle fålka i Tromsø .. Men så ble hun glad pga cameraet mitt.
I går satt jeg og Heidi barnevakt for Ulrik. Han er så snusk atte. Også da han hadde lagt seg, spiste vi Nachos, og så på "Sex and the City", for nå har jeg KJØPT DEN ! Jag er lycklig. Også kjøpte jeg en genser som Heidi syns var fugly. Den var kinda litt for dyr, menmen. Så kjøpte jeg noen flere filmer, osv. Også traff vi peter, og drakk kakao på Bønna. Så så vi ei dame som så ut som Ludvig. Heidi tok bilde av henne, men jeg har det ikke.. Desverre.
OG PÅ FLYET SÅ JEG MANNEN JEG SKAL GIFTE MEG MED . Han er den nest-peneste jeg har sett. Han ligna veldig på Pete from Babyshambles. Også hadde han dress. Også hadde han snusleppe. Også hadde han piercing i øyebrynet. Også hadde han ei tatovering som akkurat stakk oppfor skjortekragen. Også var han engelsk !

Ingen kommentarer: