20090106

Green Day - Extraordinairy Girl

I dag på skolen hadde jeg med camet. Fått en god del kule bilder, men orker ikke å legge dem inn på datan fåreløbig. Tar så lang tid...
I dag har de'kke skjedd noe. Skole lizzm . Så kom jeg hjem og kjeda meg. Satte på Sesong 2 med SATC . Så gikk jeg gjennom skapet mitt, kasta det som skulle kastes, og sendte noe til gjennvinning. Så tok jeg de pene klærne som var tejte, og sydde dem om. Og plutselig hadde jeg sittet ved symaskinen i 5 timer, med film ofc. Sydd om tre buxer, hvor en ble total failure. Så har jeg fiksa det hvite ballerina-skjørtet jeg aldri bruker . Det ble kjempe pent !
I går da jeg var hos Guro, tok vi mange bilder, bl.a et bilde av Guro der hun har på seg burka, men jeg har låvt henne å ikke legge det ut, så sårry guys.. Da jeg kom hjem fra Guro igår hengte jeg opp et hvitt laken på veggen min, så nå kan det brukes som lerret til photoshoots + at jeg tok Babycakes bilder med tshirten min som skal sendes til BBYCKS så de kan se hva de kan forberede seg på til Mars, for nå er billettene til Manchester bestilt, mamma gjorde det idag :'>
Bildene er fra arkivet . 2 år gamle

1 kommentar:

Anonym sa...

guro har åg rødt hår :3