20090108

The Killers - Bones

Dagen i dag har gått fort . Skole med kunst + klassens time, og jeg har skiftet mening om yrket til Trygve . trodde han kom til å bli noe viktig. Men han kommer til å bli talsmann . Den nye Obama ellerno
"Førde at sånn e dæ bærre" .
Da jeg kom hjem lagde jeg pannekake. Og pannekake er eckligt. kjempe heslig + ikke noe godt.
Fikk tannlege innkalling idag . noe som passet utmerket dårlig siden jeg H A T E R, og er redd for å være hos tannelegen vår. Han er utrolig skummel for han gjør alt så fort og brutalt, og det lukter rart der .. men det gjør det sikkert hos alle tannleger. Men så tjener han jækli godt på å torturere folk også . Julian introduserte meg for en merkelig sang idag. Dere som ser på Dr. House har sikkert hørt den før:
Massive Attack - Teardrop
Og det er en av de rareste sangene jeg har hørt på lenge, pent + rart , og en fæl musikkvideo. Fikk også vite at Tim Burton har ressisjert [ aner ikke åssn det skrives ] musikkvideoen til "Bones" av The killers. Rart.
Fikk Nettby MAX hos Tinus idag. Creds til han ^^
Lovte jeg skulle ta med bildet. Det er Andreas, og det er ikke meg som har tatt bildet, skyld på Morten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

førdæ at sann e dæ bærre

Andrea sa...

aye .