20090117

Lily Allen - The Fear

Jeg sitter i stua. Tvn er av. Mamma er på jobb. Jeg er alene hjemme. Jeg er ofte alene hjemme, men det gjør ikke noe, for det digger jeg. har surfa rundt på sikker 200 blogger idag, men det er ingen som er like intressang som Ida sin. Hennes blogg er amazin, og adressen står under VIKTIGET litt lenger ned.
Uhm, våkna klokka tidlig av at mormor var der. omg, hun var på vei fra Oslo, og opp til Tromsø, og hadde bestemt seg for å komme på overrsaskelse besøk. Mormor er verdens deiligste mormor. Hun røger ikke, hun drikker ikke, hun er kosete, også kaller hun meg "klumpen" sin, og hva er det? Jo det er kos !
Så gikk jeg ut for i dag har det vært soool ! Også tok jeg mangemange bilder som dere ser over her. Det var så pent, også slapp jeg å ta på meg masse klær, for det var varrrrmt også.
Så kom jeg inn og lagde mat, for jeg var sulten som en video, og de er vanligvis sultne. Så spiste jeg mens jeg så tre episoder av SATC. Så kledde jeg på meg igjen og gikk ut. Dt var heeeelt stjerneklart, og jeg hadde med meg pledd. Så gikk jeg ned på et stort jorde og la meg ned. Jeg sovna, og sov i en time. det var deilig. og litt skummelt.
Lily Allen spiller mens vi er i Manchester, og jeg tror jeg skal kjøpe billetter, for det hadde vært awzm !
Ville, pusekatten, har sloss i natt. Og jeg våknet av at hun satt utfor vinduet mitt på verandaen og kloret på vinduet. Hun er deilig. Også slapp jeg henne inn og hun la seg atme hodet mitt. Sånne ting gjør livet godt.
Senere skal jeg ringe Pappaen min. Bare så du vet det.

Ingen kommentarer: