20090115

Marilyn Manson - Torniquiet

Vårens spy-mote . [ avhenger litt av person ]
Uhm . Hakke blogga på noen dager fordi det ikke har skjedd noe. Unntatt at jeg har hatt 258 besøkende på fire dager, noe som jeg selvfølgelig er üüüber glad for . TACK !
Eh, moten over er ikke noe jeg hater, men er utrolig lei av siden alle rundt meg ser sånn ut. Ok , ikke her i Leirfjord, men det er bare fordi ingen har oppdaga at "sånn skal det være". Bare vent. Og de Uggsa ( skoene ) , det må ikke være uggs, noen bruker sånne fæle sko som man ikke kan beskrive. De er stygge ihvertfall...
På fem uker med kamera har jeg tatt omkring 7000 bilder. Men mesteparten er bare bajs, selvom noe faktisk er ganske brukbart. Og jeg bare har tatt halvparten av bildene...

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for dette! Om ikke skoa, så i alle fall tights å digre boblejakker er hot-stuff her i Harstad. Det er avskylig, klarer ikke å skjønne hvorfor.. klarer det bare ikke...