20090127

MIA - Paper Planes

Jeg liker Maria Mena. Hun virker så sympatisk og omsorgsfull, og jeg syns litt synd på henne pga Spellemann'o8.
Spellemann gikk som alle forventet, hvorfor kan ingen komme med et super-orginalt show. Et sånt show som man husker i et helt år. Det har jeg aldri opplevd før, men man kan jo håpe..
I dag har det vært en generell tejt dag, også oversov jeg så jeg måtte bare hoppe i klærne og springe ut av den hvite døra vår som var fylt med rim. På skolen farget jeg håret, for jeg få egentlig ikke lov til å farge det mer før konfirmasjonen min. Det ble mørke-lyse-brunt, get it ? Så bare sløva vi hele dagen, og det vakke no stress lizzm.
Jeg vil ha snø, men jeg tror ikke at den globaleoppvarmingen vil ha det sånn ._. VÆR SNILL MED JORDA VÅR!
Uhm. I dag fikk jeg endelig til å laste ned "Her komme vintern" med Ingrid Olava. Den er helt amazing. Hadde kanskje litt fordommer da jeg hørte den første gangen, og sverget på Jokke, men nå er den helt suuper. Ingrid Olava = totally awzmness .baresåduvetdet.
Jeg vil til Stokmarknes. Sånn sjikkelig, og jeg tenker på det hele tiden, noe som egentlig er ganske irriterende. Jeg tror vi skal nordover til Josephines konfirmasjon, og det blir üüüber-skøy å treffe alle folkene igjen. Men det er en hemlighet, så hvis noen av dere stnes folk leser bloggen min, så ikke si det til noen, jaffal ikke til Ingrid og Josephine, og hvis en av dere leser bloggen, så GLEM ALT !
Ehm. Tre uker til jeg skal til tromsø, og jeg gleder med som en rosa ponny. Og de tror jeg er kjempe spent på ting. Men jeg skal ikke kjøpe noe som helst. Jeg skal spare alleallealle pengene mine til jeg skal til Manchester, og da skal alt brukes på klær og filmer, og kanksje noen julegaver.. Men da må du være jækla spesiell.
Jeg har bestemt meg for å kjøpe tre ting [ fåreløpig ] 1:ManU tshirt , 2:Babycakes stuff , 3:Heidi Bdagsgave .
Vi skal bo på et sjempetrivelig hotell midt i cityen, og bare noen hundre meter fra www.hmv.com , og hva er det? jo det er bra. Også er det [ according to me ] gangavstand til BBYCKS shop. Og hva er det? jo det er bra. I dag skal jeg gjøre litt mer research og finne ut hvor jeg finner www.riverisland.com og www.topshop.com , for det kan være kjekt å vite. og jeg tenker litt på å begynne å blogge litt på fransk. Jeg har to franske lesere, med mindre de bare gir seg ut for å være fransk, noe som er temmelig feigt av dem. Og da skal bloggen være fylt med pene franske ord. Som foreksempel MÒRUCH ! [ mòruch = Torsk ]
vel, nå orker jeg ikke mer. Kommer kanksje et innlegg til i kveld. X0X0
!

4 kommentarer:

Anonym sa...

oh mon dieu, je vous remercie.
je t'aime <3

xoxo Henri

Anonym sa...

øh.. noen er fransk ?

Andrea sa...

Merci bien Henri :D

Anonym sa...

du: ah. jai elsker her kommer vintern.
jeg: jahhh. Med ingrid olava <3
du: naiassj. JOKKE !!!! ::D

whahaha