20090118

Michael Jacksom - Billie Jean

uhm. En av Disse klokkene skal jeg ha.
Nå er utseende på bloggen nytt. Det er begynnelsen på at jeg skal prøve å få flere lesere, ved å skrive mer aktuelle ting. Hvis jeg årker.
Skriv kommentarer hvis dere er uenige / enige. Da blir jeg üüber glad.
Tror det blir mer av mine bilder + ting som jeg syns er pene innen klær / accessories. Det blir også flere ting som jeg syns er kule eller pene. Men dette blir bare hvis jeg får til eller årker. Det får vi da se på...

6 kommentarer:

DizzyDivine sa...

Den lilla!

Anonym sa...

GUL <3

Andrea sa...

.. og spørsmålet mitt var ikke hvordan klokke, men hvordan dere vil ha bloggen :3

Anonym sa...

E vil læs om musikk, å kor bra Turboneger e <3

Andrea sa...

rightie :D

Anonym sa...

jeg vil ha den som den er :3