20090128

Mika - Grace Kelly

I dag var skolen kinda sköy . Kappabel[ellerno]prøve og meg, Sarar, Axel og Sivert var på gruppe.
Uhm, så dro jeg hjem med Bente. Vi spiste pizza og hun skremte meg sånn at jeg nesten sølte melk på hele gulvet. Det gjorde jeg ikke. Så tok vi buss, og før bussen kom så kom det en bobil, som jeg trodde var en buss, så jeg vinka med pengene mine og veiva med armen, men han stoppa lizzom ikke. Så oppdaga jeg at det var en bobil -.-
Så, da vi hadde tatt rett buss, skiltes våre veier, og jeg gikk for å besøke Dagmar. Hun var kinda funky i ryggen så jeg ble ikke så lenge, men lenge nok til at hun fikk høre på musikken min :3
Så ble jeg litt kjedet og tok sol + massasje.
Så gikk jeg til Johanne. Hun var ikke hjemme, så jeg laga liv i lågen i en time før hun kom hjem fra handballtrening, og vi så på "Trinny and Susannah".
Jeg blir litt bøs noen ganger, og det ble jeg i dag. Eller egentlig ikke bøs, bare litt samfull over hvor mye dritt som sendes i reklamepause. HALLOO! hvem skal liksom gå på en
"KJÆRLIGHETSTESTEN FOR DEG! HAR KJÆRESTEN DIN ALLTID HODEPINE? JOBBER KJÆRESTEN DIN ALLTID OVERTID? PRØV DENNE. KOSTER BARE 30 KRONER I MÅNEDEN! "
Tvfolk, SKAM DERE. Det er bare fjortizz jenter, og charterfebergutta som går på slikt. Lag en innholdsrik reklame, om hvordan man koker nudler ellerno, for det er det kjeeempe mange som ikke kan.
BILDENE:
1] Axel's versjon av Grace Kelly .
2] Vidar = Wannabe Gangvakt .
3] Vi liker kake. Nam Nam

Ingen kommentarer: