20090119

Motley Crue - Wild Side

MANDAG. SKOLE. BILDER.
Hva vil det si å være bifil? Er det å like begge kjønn eller å være forelska i begge kjønn? Jeg syns BIFIL blir litt misbrukt.
Foreksempel så kan en jente synes at en annen jente er smellvakker, og pen, og deilig osv, men det er vel ikke å være bifil før noen kysser / ligger med hverandre / sier at man er kjærester? Det er min mening.
Skoledagen i dag gikk fort. Men så kom ettermiddagen. Jeg laget grøt til middag, og den smakte...svidd Grøt, for selvfølgelig ble dataen litt for viktig og melk + ovn + Andrea = katastrofe..
Så gikk jeg ut. Været var fint, men noen skyer som gjorde at stjernehimmelen var like pen idag som den har vært. Menmen.
I morgen blir den kuleste dagen i manns minne. For i morge går Bush av *aplaus* og Obama går på *endastørreaplaus*. Obama må være en av verdens kuleste menn. Han er så kul, og pen, og står for så mye bra, ogogogog så er han awzm ! Jeg gleder meg til å få et land med han som styrer, og jeg lurer på hva som kommer til å skje. Hvilke forandringer som kommer.
I morgen er Hanna sin siste skoledag på tre uker, og siden jeg drar til Tromsø, akkurat når hun kommer hjem, så ser vi ikke hverandre på FEM UKER .. Og det er litt trist.
I dag fikk jeg fårespørsel om jeg ville bli med på en konsert i Elverum av en kompiz, men jeg kunne ikke.. Det er konfirmasjonshelga mi. Og det var en smule tejt, for det var Kamelot, og det hadde vært veldig sköy ... Sårrry !
Det er irriterende når man er sjikkelig sur på noen også tenker man at man skal være sjikkelig bad mot dem og blokkere dem, også blokkerer de deg først. Da blir det lizzom ikke like ille, og man fåkke tatt ordentlig igjen. Og uansett, hva er vitsen med å blokkere noen? Da får man jo ikke kranglet med dem.
Jeg er kanskje ikke rette mennesket til å skrive om krangling. Dere vet, jeg krangler aldri med noen :D

Og mens jeg lærte hvordan man skal lage en vannpipe, kom jeg over denne flotte reportasjen. For en syk, syk verden vi lever i... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=532452

Ingen kommentarer: