20090111

Raga Rockers - Når Knoklene blir til Gelè

Jeg får ikke sove.. Derfor har jeg bestemt meg for å lage et monster-langt innlegg om bare tull.
ok. Jeg får ikke sove fordi jeg sov lenge i morges, fordi jeg var våken lenge i går, fordi jeg sov lenge morgenen før det, og akkurat det der: det er en ond sirkel, som jeg ikke vil være en del av.
Jeg har hjulpet mamma å bestille tur til syden i dag, tur for TO, for jeg orker ikke å være med, så jeg flykter til Nord. Destinasjon : Tromsø . Skole der i to uker + tre helger, OG Heidi har bdag mens jeg er der, YAY ^^
Uhm. Jeg spiser yoghurt, og den er økologisk, med pæresmak, og jeg tror jeg kan ane et lite snev av kanel. Den er god ihvertfall.
Idag lasta jeg finally ned iTunes, og jeg skjønner ikke at jeg har overlevd uten, for iTunes er noe med det beste som har skjedd dataen min. omg, Mr. Apple, i love you and your friends :D
På radio akkurat nå spilles Coldplay - Viva La Vida, og det tror jeg må være på fjorårets topp ti liste hos meg. Hele albumet er et fantastisk kunstverk, og jeg er så glad for å eie det. En annen cd på den lista er The Killers - Day and Age . Selvom Dreperne har forandra stil, så er de fremdeles Awzm, og Brandon Flowers er hawt ^^
Jeg brenner stearinlys, for det er noe av det kosheligste som finnes. De jeg brenner nå er oransje, men uten lukt, for de med lukt, lukter alltid gammeltante. og hva er det? Jo, det er fælt. Jeg begynner å bli trøtt nå.
I ørene atm så spilles "Partyshank - Penis vs. Vagina . Den ække så fin, men halloooo, det er patyshank. Tidenes techno-ettellerannet, så generasjonen vår er reddet.
I dag gikk det en kul film på tv, og den var fra Manckester. En fotballfilm faktisk, men den var så søt, og alle folkene på filmen snakka Manchesterisk, og jeg skjønte ingenting. Det var helt uforståelig. Nesten slik som de i Wales snakker. Feks, når de sa "Null", så ble det "Nelj", men en veldig bred L . Så det kan jo bli spennende..
BTW, fikk emostripes i dag, men de ble ikke noe fine. Så jeg skal farge håret. Men det orker jeg ikke å gjøre i nærmeste fremtid. Før jeg drar til England i guess. dere vet : jeg skal jo møte mr. Cake. Så da må jeg ha mørkebrunt, perfekt hår. YAY ! Men hva sier man egentlig. Jeg vet, det er jo "bare en butikk", men haloo, dem er jo forbilder. Forbilder med style. Er det lizzm bare "haythere, i would like to buy a tshirt" det blir jo bare tæjt. Hvis jeg ikke hadde hatt hemninger, så ville jeg antagelig ha sagt noe slikt som "omgomgomgomg, i cant believe i am here, finally. You are the only reason that i came here, and i LOVE YOU GUYS. " så hadde jeg kommet til å sprette og hoppe rundt, revet ned alle tingene, også hadde de vært nøtt å ringe polisen. Og det vil jeg ikke. Så jeg tror den første var best.. Har den andre i reserve. I tilfelle regn.
[ Nå begynner det å bli langt. og jeg begynner å bli trøtt. Og yoghurten er snart tom ]
Men jeg ække ferdig enda. Finner sikkert på flere kjedelige ting å skrive om. Jeg har ikke rørt pianoet på lenge, og det er litt tejt, for jeg hadde så lyst til å lære meg flere sanger, men siden jeg planlegger å leve lenge, og spådommen til Trygve ikke er sann, så har jeg jo egentlig god tid til å spille piano, så det ække no stress.
Nå avslutter jeg, nå er det nok kjedsomhet for idag.
Bilde : Et jeg tok igår . Trykk for å få bedre .

3 kommentarer:

Anonym sa...

YAY, endeli et laangt innlægg :D

Andrea sa...

HeaHea . Dåkker førtjænte det .
130 på en dag :D

Anonym sa...

Va nestn førr langt :S
sei denj siste tell Mr. Pancake ! :D
å Coldplay ftw ^^.