20090220

Fergal Sharkie - A Good Heart

Uhm, øret er 4mm, og håret er mørkebrunt. 

Biblioteket i Tromsø er verdens beste plass, og når jeg flytter nordover, skal jeg bo dær og boltre meg i bøker. Kanskje jeg får meg sommerjobb der ellerno. Nei. Det tror jeg ikke jeg gidder, tror det blir litt ensformig. Jeg vil jobbe på kinoen eller på Bruktbokhandelen. Jeg har ikke lyst til å jobbe på en kles-butikk, der er det så mange kidz jeg ikke liker som handler. 

Og til dere som leser bloggen men ikke svarer på spørsmålene mine, og for dere som ikke har skjønt det, så betyr Q at det er et spørsmål. Så vær så snill å svare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

e ælsæ øre dett ;o
-gurrrro

Anonym sa...

Keffer ska du ha så stort høl i øre?

Andrea sa...

For det er fint .
skal ikke ha så stort, 8mm tror jeg..

Anonym sa...

12 mm er PERFEKT, 16 år må jeg bli D: