20090209

Foo Fighters - The Pretender

.. det er mandag, og jeg sitter ved kjøkkenbordet i et rosa bolig-kompleks. 

Jepp folkenz, nå er jeg i tromsø, og det er dejlig. I går, søndag, var jeg, katrine og ulrik på Vitensenteret og jeg var med på Februar-Opplevelsen, det var sånn film der, og den vistes i taket som var svææært, så man lå liksom i stolene og så på film i taket. amazing. Men dere forstår det ikke...

Nå har jeg akkurat kommet inn fra boden, hvor jeg har sittet og spist kanel-eplepai. Den var god, også er det så godt og kaldt i boden. I dag var jeg sjikkelig flink, jeg stod opp klokka åtte. Jeg kom ned til et av Ulriks daglige raserianfall. Så ble jeg alene og jeg satt meg med Engelsklexa, for selvom jeg er på "ferie", så må jeg gjøre alt som gjøres på skolen. Kinda kjipt egentlig. Menmen.

Så fikk jeg melding fra Heidi: " Aye, Ye scurvy scum! Katti komme du t mæ? " . Så bare sms'a vi litt, kkesant, også bare blabla, også skal jeg dit til helga, for da har Heidi Bdag! Den skal feires med PIRAT-TEMA. omg. Jeg har absolutt ingenting her, så jeg regner med at jeg får meg en tur til Fretex elrno'. Men hallo, Piratbdag = kuleste ever, og jeg gleder meg. Vurderer også å dra en dag tidligere, men da må jeg på skolen, og det tror jeg blir litt skummelt. Hakke sett fålka på sånn 10000 år.

Tenker litt på mammaen min. Nå sitter hun å steker seg på Anfi Del Mar, og jeg er kjempe glad for jeg ikke er der. Snø og kulde er mycket bedre !

Skriver sikkert noe litt senere også, until then :]

Btw, på bildene er verdens hærligste seng med verdens hærligste dyne, med verdens hærligste sengetøy. Og senga er forresten utmerket å hoppe i. Noe jeg pleier å gjøre når jeg snakker i telefonen og hører på radio, også står den akkurat sånn at jeg kan se månen ut gjennom vinduet. På det andre bildet er oppslagstavla mi. Jeg er ganske dårlig til å feste ting på den, men jeg skal fixe den. Oppdatere u know. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

e har håppæ i den sængæ.. ._.

Andrea sa...

.. fra guro ?