20090204

Justice - D.A.N.C.E.

Jeg digger å sove lenge.
I dag har jeg strikka, og gjort ferdig enda ei lue. Denne ble blå og svart med dusk, og jeg er üüüber stolt over megselv. Hvis noen vil ha, så må de skrive en lapp ellerno på åssn farger de vil ha, og bare så dere vet det, ei lue koster ca 40 kr nå, jeg må ihvertfall ha penger slik at garnet blir dekt, og litt for jobben og.
Så ble jeg med Johanne hjem, og vi tok bilde av LagsGenserne våre som vi sendte til Andreas Nordbye som han skal publisere i "FISK". Da blir Johanne og jeg sjendiser på landsbasis. så spiste vi middag og så på Veronica Mars, noe jeg husket som kjempe bra, men det var skuffende...
På lørdag drar jeg. BajBaj leirfjord i ei uke, og det skal bli sjønnnnt. Men jeg tror jeg kommer til å savne å gå på
skolen her for her er alle så... leirfjordindianerisk? Og når jeg kommer nordover så
LOVER JEG Å LEGGE UT INNLEGG HVER DAG
..Ihvertfall nesten da.
I dag så begynte jeg på en ny stil om hva jeg er redd for, og jeg kom fram til at det var ganske masse. Foreksempel : Døden, Edderkopper, Folkemengder, Krig, Uvenner, Sinte manner, Flyttebyrå, osv. Men jeg tror ikke stilen blir så bra.. også er den på nynorsk, så det blir spennende.
ogog, enda en ting jeg trenger hjelp til: Jeg er i Tromsø mens det er UKM i Leirfjord, og jeg trenger noen som kan representere filmene mine, og jeg tør ikke å melde meg på i Tromsø. Kankke du hjelpe meg med det ?

Ingen kommentarer: