20090217

Michael Jackson - Billie Jean

Nokre gonge er det utåleleg å gjere lekser. Eg er litt lei idag. Også fekk eg meg eit sjokk i morges då eg surfa litt rundt på nettet. Sidan istad, då eg skreiv det innlegget, har eg ikkje gjort så mykkje anna enn å sjekke alle plassane der eg har brukar på nett, også har eg jo gjort leksane mine. Pappa jobbar seint i dag, så eg laga middag: Fiskegrateng med potet og gulrot. Det er godt, men utan krydder smakar det plast + kartong.

PS3. Tidsfordriv

uhm, ja. Loftstue-kos med ulrik + bilderedigering har ettermiddagen gått med på, også har eg funne ein drit-bra blogg, men eg må lese han litt meir før eg legg han til i margen, men hvis dykk vil ha ein dritbra blogg, så må dykk besøke www.wombat.blogg.no han er verdas kulaste bloggar, og Ole, hvis du les bloggen min, så.. ja, så veit du at du har ein awzm blogg. 

Ute no, så er det eit flott lys som skin over fjellane på kvaløya, og utsikten frå kjøkkenet, der eg sitj no, er heilt fantastisk, men eg orkar ikkje å gå opp å hente camera mitt. 

Ulrik er verdas beste lillebror, og ein dag, skal eg gje han ein el-gitar, eg har han heime i Leirfjord, men han har knekt litt i halsen så eg må reparere han først, og Ulrik må vekse litt først. Han er så søt, og akkurat no ( tar ein pause fra å se på Kvaløya), pirkar han på nokre LEGO-hjul på ein rød brannbil han fekk til jul av tanta si. Han skal egentleg rydde, men leking er mykkje artigare. 

Q: Kva er det beste du veit om ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg liker koz.
k9z

Anonym sa...

det beste jeg vet er å stå opp til solskinn og varmt vær og vite at jeg skal tilbringe dagen min på tivoli dagen lang, med gode venner (: