20090216

Radiohead - Carma Police

Okå. nå sitter jeg på sofaen i loftstua og ser på TV mens jeg spiser jorbær-yoghurt. Livet er hærlig. I helga har jeg vært hos Heidi. Hun har hat bdag, og hadde invitert masse skumle folk, men det var kjempe koshli! Så har vi gått på "skøyter", og Heidi har skutt. Da jeg tok bussen hjem var det en sjikkelig sur bussjåfør som kjørte bussen, og han hørtes så motsigende ut da han sa "Ønker alle en riktig trivelig tur". Da måtte jeg le litt, og han duden som satt atme meg så rart på meg, også lo han og. 

I forrige uke begynte jeg å utvide hullet i øret igjen, og på bare åtte dager, har jeg utvidet det 3,5 mm. jeg skal bare ha det 4mm, så nå er det snart stopp.

Når man sitter på bussen, så tenker man mye, det gjør hvertfall jeg, og i går tenkte jeg på hvor dømmende vi er hvis noen ser litt shabby ut. Hvis ingen hadde brydd seg om hvordan vi så ut, så kunne vi ha kledd oss slik vi ville, og alle hadde vært glad. Eller hvis noen hadde guts til å heise regnbueflagget mens de var ung, tenk så glad alle hadde vært. [regnbueflagg = homo]

Noe som er litt rart, er det at når jeg er her i Tromsø, så sover jeg på rygg, og det gjør jeg aldri hjemme, jeg sover alltid på magen. Og her sover jeg med musikk i ørene, mens hjemme bruker jeg radio. Men jeg elsker å være her i Tromsø. Familiene mine er så forskjellige. Jeg og Katrine så hver episode av CSI i forrige uke, og jeg hadde jeg aldri giddet med mamma. Her står NRKsuper radioen på ganske mye og en sang som spiller der ofte er en sang som heter "Jeg er bare rosa" og den er ufattelig dårlig, og hun som synger har sånn skingrende stemme som bare skjærer seg inn i ørene dine: "Jeg er bare rååååååsa". Heah, og i forrige uke gikk den siste episoden av Norges Hærligste. Det var litt trist, selvom det var reprise fra i fjord, men srsly. Også var det en dude der som var cowboy, sånn sjikkelig Am-Cowboy, og han het BUCK, noe som var lite gjennomtenkt, men han hadde ikke sett Kill-Bill, for der er det også en fyr som heter BUCK, og en av de fire replikkene hans er "I'm Buck, and i'm here to fuck" også selger han en sovende Uma Thurman til en pimp... hun dreper han. og pimpen.

Og jeg har sett på GossipGirl, noe jeg pleide å hate, og hater vel egentlig fremdeles, men han som spiller Chuck Bass er bare helt utrolig pen. Me so horny. Og jeg vil på By:Larm. Alle kulingene skal dit, og jeg kommer til å bli grønn av misunnelse. 

På lørdag, mens jeg var hos Heidi, fikk jeg melding fra Katrine "Gjett hva som står i loftstua med div. tilbehør?" Jeg skjønte det med en gang: PS3. Vi har lånt en fra før av, men nå har vi vår egen, HUZZA! Også hadde hun kjøpt Wall-E, Little Big Planet, SingStar og Buzz. Så jeg skal spille hele uka, og det blir kult. Men pappa mener egentlig at dette var bortkastet med penger, så han har bestemt seg, etter inspirasjon fra et program vi så på TV forrige lørdag, om å samle 5000 marsvin, og dra til nordpolen og bli første mann med marsvin til nordpolen, og marsvinene skal gjøre alt arbeidet. Du kan tro vi lo lenge av den visjonen. 

Jeg har kommet på en drit-bra oppfinnelse, for mens jeg satt på bussen, satt det en kul fyr på andre siden av midtgangen, og han hørte på musikk, men jeg kunne ikke høre hva han hørte på, og jeg turte ikke å spørre han, så jeg tenkte at jeg skal finne opp et par ørepropper med display på sidene, så hvis man satt slik som jeg gjorde igår, så kunne man se hva folk hørte på. 

I går gikk UNICEF reklamen på TV. Og jeg hater den veldig. Når man ser den, så føler man DEN skyldfølelsen. Vi har alt vi trenger, og masse vi ikke trenger, og hva har de? De har AIDS og HIV. Og det er synd på dem!

BILDENE

Ingen kommentarer: