20090301

Calvin Harris - Marrymaking at My Place

Vet ikke helt hvor dette bildet komme fra, det var bare der. Men jeg elsker det
Hei . Jeg heter Andrea og jeg kjeder meg.
Uhm, skulle vel egentlig til sandnessjøen idag, men jeg oversov til klokka ett, så det ble ikke noe av.. Da jeg stod opp måtte jeg sjikkelig på do, og mens jeg satt på do tenkte jeg på hvor mange som satt på do akkurat da. Og hvorfor er det sånn at man alltid må tisse når man står opp? Hvertfall, da jeg skulle gå tilbake på rommet mitt tråkka jeg på en tegnestift. Den gikk helt inn i foten min, og jeg var alene hjemme, folka var på jobb. Så jeg bare "ehh. Hva gjør jeg nå?" Så bare jaja, også la jeg meg igjen.. lurt, ikkesant? Så nå venter jeg enda på at mamma skal komme hjem å dra den ut, for jeg tør ikke.
Jeg har vært kjempeflink-superkokk og laget fiskemiddag med potet og salat. Også har jeg dekket på med pen-serviset til mamma, så blir hun kjempe glad når hun kommer hjem. ogogogog, bare ei uke til jeg er i Manchester. YAY ME !
Sener skal jeg kjeder meg litt til, før jeg skal ut å gå på ski. WOW lizzom! Men ski er litt gøy. Vi skal gå til ei hytte som ligger i skævven, også skal vi drikke kakao, se på stjerner, og spise brødskive med brunost. Det er barnehage, men veldig kos. Og etter det skal jeg se en film. Og hvis jeg ikke gidder det, skal jeg se en TV-film.
Preikast i kveld + flere bilder.
Q: Kankke noen komme å se film med meg i kveld? Jeg vil se en norsk.

Ingen kommentarer: