20090325

Kraftwerk - The Model

..Har ingen nye bilder på datan, så jeg tar bare dette: tomatsuppa til meg og Axel.
I går var jeg på konfirmasjonsundervisning. Så dro jeg til Bente. Der var også Elisabeth. Vi så på bilder og snakka om leir. Fordi, i helga er det konfirmantleir, og alle konfirmantene fra Leirfjord skal, og alle konfirmantene fra Grane skal. Jeg og Bente har en ugjort gjerning, som skal ha vært gjort mens vi er der, men den er foreløpig hemmelig. Så idag må jeg pakke, lage mat til lagsmøte, dra på lagsmøte, vaske klær. blablabla, sjikelig stress egentlig ._.
Uhm. Nå er det tidlig og jeg spiser vanilje-yoghurt med fiberfrokost i. Det er egentlig ganske godt. ogog, Jeg må ringe pappa idag. OG jeg må legge inn bilder på datan, for det har jeg ikke gjort på lenggee.

1 kommentar:

Kulekamilla sa...

det er den ekkleste tomatsuppa jeg noen gang har sett, ikke ta det personlig ;-) bloggen var fin!