20090322

P3 - P3 Søndag

Free Ville. Igår ville ikke Ville være i den hvite boksen.ehehe. Jeg brukte en time på å høre på vinyl idag
..Jeg dro ikke til Guro, jeg orker ikke å dra så langt.
Uhm, jeg lager boller og hører på P3, som er det eneste jeg hører på nå om dagen. Radio er det kosheligste som finnes. Emmm. I dag har jeg ikke gjort så mye. Stod opp og har hatt på meg verdens tejteste klær idag. En oransj kjole, en grønn cardigan, sorte strømper og briller. Men jeg chiller maxx så det gjør ikke noe.
Så gikk jeg ut, og jeg var ute i tre timer. Jeg gjorde ikke så mye, men jeg var på garasjeloftet ( som forresten er en trivelig plass ) og der fant jeg tusen gammmllle brev. De var fra 1900 og til 1950. Jeg leste mange, også tok jeg med meg noen inn, for de skal jeg sende til Heidi, gudmora mi. Hun samler på gamle ting, og spesssielt kort og brev.
Uhm. Nå er bollene ferdig, og jeg er litt lei av å sitte på pcn. Jeg har forresten sjekka mac'er i dag, og mamma går med på å kjøpe mac med meg, hun betaler halvparten, og jeg får bruke den når jeg vil, og hvor jeg vil.
Seks ting som du ikke trenger å vite:
1: Hver kveld, før jeg sovner, så gnir jeg føttene mine mot hverandre.
2: Jeg er medlem i Natur&Ungdom med suger i å spare strøm.
3: Jeg ellllssskkker vinyl.
4: Jeg har en potteplante på rommet. Den fikk jeg av Johanne.
5: For ni dager siden hadde jeg 159 filmer.
6: Jeg har ikke nettverk på soverommet.

Ingen kommentarer: