20090315

Röyksopp - Melody AM

Det var sånne overalt. Hvertfall to plasser. De var nusselige, og jeg tror folk har fritids
HAHA, i haz autograf
Noen som vi se et årnkli bilde av mei og Paul ? Jeg elsker han :#
I England er MORSDAG en helligdag, og det er reklame OVERALT
I England har de bedre påskeegg enn oss.
Vi fant en te-salong...Vi spiste på Starbucks den dagen Jeg har verdens koseligste sko.
Gjett hvem sitt camera som døde innenfor veggene-.-
Vivienne Westwood i York. Mamma kjøpte veske der. Et slott eller ei kirke. Det var litt kult.
York. Mamma sitt høydepunkt med turen. York sugde Jeg fikk tatooen gratis av Paul " Since you have come such a long way". tnaaw :3 Togstasjonen i York. Jeg hater York, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg legger ut bildet. Det er billig å bli feit i England. AmazingPhil var på TV ! Jeg ble kjempeglad og måtte ta bilde
Haha Heidi. Jeg var på EAT. ..Jeg trodde vi hadde kommet til feil by. Den så forferdelig ut.
Jeg spiste / drakk på starbucks hver dag. Me so fat Jeg holdt på å få AIDS første gangen jeg kom dit. Jeg holdt på å dævve. srslyRett atme der vi bodde, på tur til "Centrum".
Hallo Noreg. Forferdelig å komme hjem. Forferdlig å komme ut av flyet å møte norges kalde vintervær. Jeg hater norge nå. Og jeg har funnet ut at jeg ikke orker å skrive noe stort referat fra turen. Dere har bildene, og hvis dere ikke syns det er nok så kan dere spørre. Når jeg har pakka ut, skal jeg poste bilde av tshirtene mine:#
MEN, noen bilder skal dere få nå:D
Senere legger jeg ut mine beste ski-smurning-tips. skitur i morgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

e dæ nå sånn skoletur i mårro nei ? :O

Andrea sa...

Jepp

Anonym sa...

Jeg og Victoria kjøpte oss herlig organic tea på Eat, men det var i London, ved siden av Themsen, og like ved The Globe! Wohoo, vi er bra bereiste?!
xoxoxoxox or somethin'!