20090318

System Of a Down - Psycho!

Random bilder. Jeg har diskutert med mamma på telefån idag, og jeg har kommer fram til at i morgen skal jeg prøve å ringe Media&Kommunikasjon i Tromsø ( der jeg skal gå ) også skal jeg høre om man kan ha Mac der. For jeg vil ha en Mac, og jeg skal ha en Mac. Og det er ikke alle skoler som kan bruke Mac, og da er lizzåm alt til ingen nytte.
Jeg vil ha nye klær, så når jeg drar til Tromsø, så skal jeg raide all vintage butikkene jeg finner. Jeg vil ha en ullcardigan, og ei tskjorte som er litt for stor. Så vil jeg ha ei sort / grønn bukse som jeg skal sy. Så skal jeg kjøpe meg ei veske.
Idag ditcha jeg Morten igjen, og nå er det for sent å lage Fiber-Girl 2, for mens vi hadde tentamen idag, så ringe det ei dame å sa at filmen måtte leveres IDAG før klokka 4, så da fikk jeg litt stress, men nå er den pakket og sendt.
Igår da jeg gikk gjennom noen kommentarer, så så jeg at et menneske jeg aldri hadde trodd leste bloggen min, hadde lagt igjen en kommentar, jeg ble kjempeglad!
OG, jeg er litt stolt at meg selv: jeg har ikke bitt negler på over en uke, og det er nesten sensasjonelt. Så nå skal jeg spare dem laaaannnnggg, også skal jeg klippe dem. Ikke neglelakk, det er litt rart på meg.
øhhhmm. Idag da jeg kom hjem fra skolen klipte jeg luggen litt til, for igår da frisøren klipte den ble den litt tynn, så jeg prøvde å årne den litt tykkere, men jeg ser egentlig ikke noe forskjell. Det har begynt ei ny jente på skolen vår. Hun tar sammen buss som meg og er fra Belgia. Hun snakker ikke norsk, men engelsk, så i morgen så planlegger jeg å snakke litt med henne. Det har begynt enda en dude på skolen vår. Han sies å være DEN emoen, men det tror jeg ikke noe på, for da jeg stod i vinduet idag og spionerte på han, så hadde han mange venner som han kastet snøball på, også hadde han blå bukse. Den hadde han på seg igår også, men da så jeg egentlig bare rompa hans, også gæssa han. Han var litt snusk.
Atle har knekt håndleddet og har sennep i øyet, og egentlig så er det vel litt synd på han. Og Asgeir har en rød flekk i panna etter at Atle kastet et viskelær på han. Vidar er wannabe badboy med headset og cola. Maria er nusselig for hun spiser pølse med brød på tentamen. Kamilla får fin bunad i konfirmasjonsgave, og jeg har blå hårbøyle.
I morgen skal jeg sende blev til Victoria. Det må jeg huske, for jeg glemmer det alllllltttiiid, Jeg tror jeg skrev det første mars ellerno, men jeg er så vimsete at jeg alltid glemmer sånn vesentlige ting. Nå kommer jeg ikke på mer å skrive, men de gjør jeg sikker før det blir kveld. OG jeg skal se GG. Preikast <3

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hvem er den nye gutten? har ikke sett ham >.<

Andrea sa...

chlister36 på nettby.

eller bare gå på simone sin nettby og søk på venner : chlister

Anonym sa...

:(

Andrea sa...

ehehehhehehehhe . synd

Unknown sa...

MWhaha, så søtt :P

Anonym sa...

Kult da :) okei :D

Anonym sa...

Hey :) Driiitbra blogg du har ;D

Heldig som har vært i England !