20090416

P3 - P3 natt

Jeg og Heidi tegna tegninger på biblioteket i Påska. Min er den til høyre.
Æ e sint. Kjæmpesint. Men æ e litt gla åsså, førr æ e aldri sint på nån, å de va egentli ganske gått. Vurdere å bli sint og sur på heilti. Næi, de e koshelig å være glad, førr da blir andre osså glad, også blir det en god sirkel.
Huff, jeg hater egentlig å skrive på dialekt, det ser så teit ut når man leser det. Jeg kom akkurat hjem fra Johanne. Har vært der en stund etter lagsmøte. Nå skal jeg tilbringe natta på å høre på P3 og øve til en grusom samfunnsfagprøve i har i morgen, og jeg gruer meg sjikkelig egentlig. Jeg vil ha te. *henter* sånn, nå har jeg te. Når jeg legger meg er jeg alltid kald på føttene, og jeg blir ikke varm før jeg sovner, så jeg fryser hver kveld. Det er derfor jeg gnir føttene mot hverandre. Noe som er en vane alle burde ha, for mens man gnir føttene mot hverandre, så tenker man på så mye, og noen ganger så ler jeg faktisk. Og det er egentlig litt teit. 
Jeg får vondt i nakken av å sitte opp mot veggen, også er den så gruselig kald også, så jeg fryser litt på ryggen. livet er fært. 
Neiii. Nå må jeg øve og snakke meg ferdig med julian. Han snakker meg bort. 
xoxo

6 kommentarer:

elisesophie sa...

xoxo, gossip-andrea :)

Andrea sa...

Haha, du tok den xD

Julian sa...

Det som er gøy er at du er så lett bortpratbar. Som forøvrig er et kjempefint ord jeg nettopp kom på^^

Andrea sa...

:0
sannheten folkenz, er at Julian egentlig ikke har noen venner ( eller et liv ) så han bruker tiden sin på å snakke med meg. Bortsett fra når han spiller Disney på pianoet sitt,da.
...og nevnte jeg at da han var i London i fjorsommer, brukte han over 1000 kroner på noter, og tilsammen brukte han mer penger enn lillesøstra på 13 år.

Julian sa...

Vel det er ikke jeg som skriver blogg om det, er det vel?:P

Andrea sa...

Jeg vinner denne diskusjonen anyways !