20090406

Sivert Høyem - Into The Sea

Tromsø, Baby. 

Jupp. Uhm, tromsø as you might know. På lørdagen, da jeg kom skjedde ikke så mye. Spilte PS3 og sløva litt. Så ble det søndag og familien hadde verdens beste middag, Mousakka ( ellernoe ), så dro vi på tur på fjellet, eller jaffal litt oppe i skogen. Så ble det ettermiddag, og jeg og Katrine var sjempeflinke å jogga 30minutter i strekk, UTEN STOPP, så da ble jeg egentlig jævlig fornøyd med meg selv. 

Nå er det mandag, og Heidi er her. Vi har vært i byen, osvosv. OG i morgen kjøper jeg meg en MacBook, så kan dere bare ha det kult med Pcne deres. HAHA, min mac er kulere din. Sunget singstar, chilla + spist. Peter bor her også nå, han blir til sommern ._. Det blir fullllt. Og i morgen kommer Cecilie, enda fullere. Uhmuhmuhm. Øret mitt er 4,5mm nå. 

http://www.nextstoplondon.org/readessay/52 STEM 5 STJERNER

Ingen kommentarer: