20090520

Audioslave - Be yourself

HALL0 !
Nå sover jeg og snakker med Morten på msn. 
Siste uka har vært kjedelig. 17.mai var kos, for det var så flott vær. Så ble det mandag, og vi hadde tentamen på skolen, vetikkerhelt hvordan den blir, så det blir jo spennende å se. Tror kanskje jeg misforstod oppgaven litt. 
Så ble det tirsdag, og atm så har jeg hukommelsestap, så jeg husker ikke hva som skjedde. Og idag har vi vært på videregåendeskolen i mosjøen: Musikklinja. Det var slapt, og alle var sjikkelig chill on tha hill, lizzm. Så kom jeg hjem, så var det konfundervisning. Ganske kjedelig. Vi tok bilde til sånn derre bildeting, og jeg smilte som en dørselger , do'oh ! OG jeg har vondt i øynene. 
Jeg kommer ikke på mere å skrive for tida, og det er så kjedelig med sånne "skildrings-blogger", man blir så fort lei, men det skjer lissåm ikke noe mer her i Leirfjord. Snakkes når vi har noe å snakke om. 

Ingen kommentarer: