20090526

Eric Hutchinson - Rock & Roll

.. nå sitter jeg på do.
Idag har vært kul, jeg oversov litt, og da jeg kom på skolen gjorde vi ikke noe gøy. 
Snakke med Heidi i går, og venter enda på svar om hun vil være med på skolen, men anyways så kommer nesten alle sammen på Fredagen, og jeg gleder meg sjikkkelig til alle kommer, og nesten alle skal bo hjemme, vi blir ca 20 stk..
Jeg er så lei av å bo på Tovåsen, så etter konfen så skal jeg sove i telt en hel uke på Leland (sentrum), det blir eplekjekt. 
Planlegger også å fortsette utvidelsen av øret etter konfen, for jeg har bestilt en 4mm, og jeg kunne ikke sette den i før, for jeg skal ha bunadsøredobber. 
Jeg har opprettet en blogg på blogg.no for å se hvordan det var der, og det SUGDE! srsly, jeg skal aldri finne på å bytte fra Blogspot.

2 kommentarer:

elisesophie sa...

jeg holder med deg på den, love!

Andrea sa...

(Y)