20090513

The Kooks - Seaside

Fjordåret til venstre // årets til høyre. 
1_søttendemai 08
2_andreaemo i skogen for hun er bonde.
3_andrea på verandaen.
4_andrea hopper for sola.
I har vært en kjempe-dag . 
Skolen var kul, og vi hadde brannøvelse, og alle bare SPRENGÅTAPÅSKOEN! så det gjorde da alle. Så hadde vi litt fag og blablabla. 
Så kom jeg hjem og så på Simpsons + lagde fisk med potet og gulrot til middag, og den ble kjemmmmpe god. Så gikk jeg i fjøset for å se på snuskeluskesauene våre, og der var det to stykker som var bitttttesmå og uuuurtynn, så da sa magne at jeg kunne gi dem melk. Da ble dem kjempeglad, også begynte de å følge etter meg. De er så søte, og så sultne! 
Så gikk jeg inn. Da sa mamma at jeg måtte bake en ny kake ( bakte en i går også.. ) så jeg bakte samme kaka på nytt, for hun skulle ta den med i besøk til noen. Så skal jeg legge meg tidli, for lammene må ha mat i natt også, så det blir litt slapppt, men først må jeg se hva som skjer med Carrie i Paris med Alexandr Patrovski. Jeg hater han, og jeg gleder meg til den siste episoden for å se at Carrie får Big,, delvom jeg egentlig ikke liker Big heller, for Aidan er best! også skal jeg selvfølgelig drikke Yogi-Te. 
I morgen tror jeg ikke det skjer så mye, skal prøve å være litt sosial tror jeg. JA, det er lagsmøte, så jeg må være sosial, det blir kos. 

1 kommentar:

elisesophie sa...

www.awkwardfamilyphotos.com -> for a total laugh out loud!