20090523

Madrugada - Beautyproof

Jeg syns han ligner litt på Jesus . 
I går var jeg i Levang. Vi var på lysstøperiet og årna noen lys, også skulle mamma snakke med hun dama som stod i kassen om ettellerannet, og imens skulle jeg sitte i bilen og høre på radio, OG, guess what: DE FÅR IKKE INN P3 I LEVANG ! ..hvertfall ikke utfor lysstøperiet.
Da vi var på Stokmarknes sov jeg på loftet med utsikt mot havet, og da hørte jeg bølgene og måselydene, og da kom jeg på at det er noe med det jeg savner fra å bo langs kysten. Måsene er koselige dyr.
Så, mens jeg satt i bilen og ventet på mamma, og radioen ikke virket, så måtte jeg finne på noe, og guess hvem jeg fant i dashbordet. Thomas Dybdahl. Jeg elsker den mannen og stemmen hans. 
Jeg er en smule irritert på 90-tallsstjerner (begynnelsen av 00-tallet) som kommer med nye Cder. Jeg tenker på RedHotChiliPeppers og GreenDay. Selvfølgelig liker jeg dem, men det irriterer med at det nye de kommer med, høres akkurat likt ut som det gamle, og da tenker jeg mest på GreenDay. Jeg liker dem, men DoYouKnowTheEnemy høres helt likens ut som alt annet de har skrevet. BLABLABLA.

Ingen kommentarer: