20090619

Bellman - Spaceship, Move Slow

Hva skjer med at alle skriver noe slikt som "HEY CUPCAKES" som en slags hilsen i innleggene sine på blogg? For å si det sånn, så ville ikke jeg blitt særlig glad å bli tiltalt som en muffin av en fremmed. Og ikke kom her å si at jeg er usaklig nå, for det er jeg ikke. 
For omtrent tre minutter siden lå jeg på gulvet i gangen utenfor rommet mitt og så under en hylle, for et minutt før der igjen, da jeg lå i senga mi og hadde det godt og varmt så begynte det plutselig å krafse utenfor døra mi, og hva gjør man annet da enn å rope på mamma og se om det er et dyr der. Det var det ikke, håper jeg, for mamma kom ikke, og krafsinga sluttet da jeg slo på lyset. Vi får håpe det ikke var noe kjøttetende ihvertfall. 
I dag har jeg pakket til noe som får fungere som en erstatning for HOVE'09, jeg skal nemlig på Kippermocup, fotball, og nei, jeg har ingen intensjoner om å være særlig aktiv, jeg skal bare bidra med godt humør og pølse. Skal sove i telt på campingen, og følge halvhjertet med på kamper + kjøpe meg en bikini, noe som er mangelvare i skapet mitt. Har pakket med alt for mye klær og alt for lite mat, og litt for mye stæsj, men jeg får håpe at campingen eier så mye som en handsome pojk som kan hjelpe meg å bære. Camera er pakket med med telelinsa og jeg har sommerfugler.
Og for dere som skal på HOVE, synd at dere går glipp av cupen. Egentlig er jeg jækli misuneli på dere, men dere får ha det så best som dere kan uten meg og teltet mitt. 
og til GURO, som dro idag uten at jeg fikk sagt hade : HA EN SUPERSOMMER, og KOS DEG MED OLIVER SYKES og HER KOMMER EN CYBERKOS <3

2 kommentarer:

Sofie sa...

Cupcake og muffin er jo helt forskjellige jo!! :P
Lille suppesnuppa ;)

- Ragnhild Sofie

Andrea sa...

shhhh