20090607

Lily Allen - He Wasn't There

hallais oldis adidas-sko.
Nå er helga over, og det er jævli synd.
FREDAGkom hjem fra skolen og kjørte Peter til flyplassen i sandnessjøen. Så fikk jeg plutselig vite at mamma og magne skulle på hytta, som btw er verdens værste plass å være, når man er den eneste under 40 år. Så jeg fikk lov til å være hjemme. Eller, det fikk jeg egentlig heller ikke, jeg måtte egentlig overnatte hos ei venninne. Men, lur som jeg er, så sov jeg hjemme. Fredagen var egentlig veldig deprimerende, for det virket som om alle hadde noe gøy på gang, og jeg bare lizzåm "lalalala", helt alene. 
LØRDAGsov til klokka kvart over to, og det var utrolig godt. Sov i m&m sin seng, og den er stor og myk + tusen puter. Stod opp og vaste rundt i en turkis tights med rosa shorts, utrolig harry, og utrolig kult. Så kom sindre, og vi dreiv litt rundt, så kom guro, og vi lagde verdens mest misslykka pizza, den ble helt rompe. Så måtte guro dra klokka 7, og jeg og sindre så en film, "Ace Ventura "og spiste rompepizza + pottis. Så ble filmen ferdig og vi spilte litt piano og geima litt på Sindre's nye iPhone. Så ringte vi Vidar og hørte om han ville komme å joine. Det gjorde han, og han tok med seg Asgeir. Så bare satt vi i storsenga og snakka + drakk brus. Så måtte sindre dra. 
Så bare blablablabla, og plutselig hørte vi masse rare lyder fra kjelleren, og vi bare "AMG", og jeg ble litt redd. Så viste det seg at det var guro og bente som hadde sykla fra leland til tovåsen ( 1 mil ) for å joine oss, og her snakker vi om klokka ett på natta. sprækingz. så bare sløva vi, fremdeles i senga, og plutttsselig måtte vidar hjem. Så bare blablablablabla, og så sykla asgeit, bente og guro hjem klokka halv fire ( tror jeg ) og jeg ble alene i et stort knirkende hus + at radioen skurra. ogogooggogogog, vi avtalte frokost med waffles. 
SØNDAGjeg har ikke sovet et sekund i natt, jeg har vært glad, og excited, og vondt i magen, osvosv, grusom natt. Så klokka seks i morges gikk jeg ut og gav mat til den siste sauen som står i fjøset. Den heter "Go'gutt". Så la jeg meg igjen klokka ti, etter at jeg hadde ringt alle folkene, og sovna. 
Så kom vidar bente guro asgeir, og vi hadde kalas i senga. Waffles med nugatti. Så bare sosa vi rundt i hele huset og bare blablabla. Så måtte guro og bente dra, og etter det skjedde det ikke så mye. 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

asgeit XD
den må du nok fikse litt på =)

koz :*

Andrea sa...

..den har han bare godt av