20090724

Gossip - Standing In The Way Of Control

Billy Bibbit, du er så pen
Kom akkurat hjem fra byen der jeg har brukt de siste to timene med Heidikompiz. Skulle kjøpe en cardigan til heidi, og han duden i butikken skulle pakke den inn og det var roflolmao + kule briller. Ok, max fjortiz begynnelse, men. Kjøpte også to overdeler. 
I kveld må jeg tømme kameraet som er fult av bilder av meg tatt med den nye blitsen. Jeg er så max selvdigger at jeg vurderer terapi. Er forresten veldig fornøyd med blitsen, og stativet som jeg fikk til konfen har jeg brukt masse i det siste. Har levert tre poser med dritt til fretex i dag, og gleder meg til å fylle tromsø-rommet mitt med mine ting til neste år, men litt sørgmodig å flytte fra Leirfjord. Sorry peepz, men jeg liker dere faktisk.
Iløpet av de siste 24 timene av livet mitt har jeg sett to og en halv obligatoriske filmer, "Gjøkeredet", "Borat" og "Sleepers". 
Bildet øverst er av en av karakterene i "Gjøkeredet", Billy Bibbit, og hadde jeg levd for tretti år siden hadde jeg absolutt hatt han i modellbyrået mitt og giftet meg med han. Han har den fineste sveisen ever, og er så vakker + at han har fin kropp. Google han, er du grei, for det finnes bedre bilder av han.

3 kommentarer:

ole//wombat sa...

du har kjut blogg! og takk for link søta

Anonym sa...

ska du fløtt? ; o

Andrea sa...

neste år, ja