20090720

Joy Division - Love Will Tear Us Apart

vakker.
Jeg elsker henne.
Vakkert.
Nå har jeg stått opp, drukket tea, og rukket å lese alle bloggene jeg syns er viktige.. I kronologisk rekkefølge.
I går begynte jeg på TWITTER, og jeg har allerede seks følgere, og er mycket stolt over det. Så hvis du har twitter, så add meg, andreallergi der også.
Jeg har så lyst å shoppe fra bbycks og dropdead, men jeg må vente til jeg kommer hjem, for mamma har egentlig lovt meg noen nye overdeler. Nå har det også forresten falt av noen flere bokstaver på det hvite bbycks armbåndet, og det er litt trist. Men vi overlever vel. Igår tok jeg noen flere bilder med den nye blitsen, og bildene blir bare dejlige. De bildene av ulrik som ble lagt inn igår (?) er tatt med blitsen, og lyset blir bare så mye bedre, og den instiller ISO-en selv, noe som er herlig. 
Idag skal jeg prøve å ta en send tur til byen, eller ringe Peter å høre om han kan kjøpe en 4mm expander til øret, for jeg får ikke inn 5mm uten en 4mm, jeg er en smule treg. Og ja, øret blir 8mm tror jeg. Og etterhvert blir det andre også 8mm, men i det øret har jeg to hull, og da må det ene gro først, og det er egentlig max stress.
Jeg vil ha nytt hår. Svartfargen har endelig gått ut, så nå er det bare mørkebrunt, slik som jeg ville ha det, men jeg vil klippe det korrrrt, eller ha det lannngt. Vifårse. Jeg har aldri hatt langt hår, så jeg vil ha det først, men planen er jo å flytte til London / Paris og bli modell, og da er det mer unikt å ha det korte håret. Tenk når dere ser meg i Vogue, og jeg har kort lyst hår, rayban's, blowlerhatt, sigar, og starbucks kaffe. Jeg gleder meg veldig. Og, jeg skal ha hull mellom fortennene.
x Hvis du bor i tromsø, så må du ringe meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

vogue <3