20090707

P3- Radioresepsjonen

Bildet som ble tatt av Marit, Heidi og meg på bukta. Vi kom på internettet. 
Hei.
Rask rapport fra Hellsinki; det virket som om det var få gule biler da vi først ankom med toget, men nå viser det seg at det kryr med gule biler. Ellers har vi vært på et vitenskapsmuseum idag, noe som spesielt lillebror setter pris på, og det gjør selvfølgelig vi også da. selvom det ble litt krise da han mistet en ministein han hadde funnet på gata. men vi overlever.
Jeg får fremdeles vondt i magen når jeg tenker på BUKTA, og jeg hater det egentlig, for jeg får ikke sove, men snart er det Døgnvill'09 og jeg satser på at karmaen setter inn og vi får en lykkedag da også.
Planen for i morgen er shoppings, og jeg tenker at mor nå har overført litt penger til meg, og det kommer alltid godt med. 
( HER ) er forresten filmen jeg lovte dere. Andrea&Heidi // Singstar

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, lol på filmen