20090720

Stevie Nicks - Edge Of Seventeen

Dette er dagens fjerde innlegg, og jeg vetikke helt hvorfor, men jeg har så mange uklare tanker i hodet at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av dem. Jeg vetikke helt hva jeg skal finne på med meg selv. Jeg er alle og alt. 
Vel, peter kom hvertfall til middag, og regner med at vi får spille litt PS3 etterpå, og det er alltid kos. I kveld blir det joggingz og kake, og det blir kos. I morgen tror jeg at jeg skal på kino, men vet ikke helt hvilken film jeg skal satse på. Jeg har sett tusenvis av blogger idag, og jeg har kjempelyst til å begynne en bildeblogg, for det finnes så mange pene bilder. Da vil jeg bare ha kunst, ikkehjemmelaget kunst. Pen kunst. Vifår se, det er litt stress. Og når vi begynner på skolen igjen skal jeg og guro begynne å klesblogge. Jeg vil gjøre det fordi jeg vil ende opp i London ( ta det med en teskje sarkasme ) og det er gøy å vise frem hva man har på seg. Den tid den sorg.
Har snakka med mammaen i dag, og det ser ut som om jeg skal i bryllup den helga vi hadde tiltenkt ÅKR'09, så det kan hende at det blir utsatt. Får ikke tak i noen i festivalstyret mitt, så dere leser det nok her først. 
Skal også sjekke om jeg skal orke å få med meg "InsomniaFestival" som er en elektronikafestival, og det er jeg litt into for tiden. Den er i tromsø i slutten av oktober, og det kommer masse kule band hit. Vifårse om jeg har tid og penger. Det blir jo også Døgnvill, tror jeg hvertfall, Heidi skal nemlig ikke dit tror hun.. Vetikke helt om jeg gidder. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅKR 09!!!!!
Btw. Ditt festivalstyre???
Du eier ikke meg! : ))
Ikke helt ivertfall (a)

Den der karn som heite ett eller anna som e ikke kjem på : /

Anonym sa...

bi dæ åkr09? :D

Andrea sa...

guess not.