20090713

The Streets - Dry Your Eyes Mate

 ulrik, du er så kool
Ja. Finland er fremedeles kult, men jeg savner tromsø litt, og jeg savner folkene i leirfjord litt. Idag har vi vært på et kjøpesenter ( jeg hater egentlig det ordet, men det må brukes noen ganger ) ja, kjøpesenteret, jeg kjøpte en bukse og fullt treningstøy, og jeg må innrømme at jeg er en smule spent på om det kommer til å brukes. En adidas løpe-bukse, en løpejakke, et par løpesko, og en tskjorte. Jeg er sterkt påvirket av min onde stemor. ( for dere som ikke har skjønt det enda, så er det der skrevet med en god posjon ironi ). Skal ut å løpe med henne senere, hurray.
Lillebror er litt vanskelig, men det er helt kult, og han er snusk. A'en på Babycakes-armbåndet har falt av, men det gjør ikke noe, for da blir det bare mer hardcore. Jeg drømmer mye om Peter, og at det skal skje noe forferdelig med han, og det er kjemperart, for jeg drømmer det samme hver natt. I natt hadde jeg mareritt också, og når jeg våknet ( 04:35 ) så tenkte jeg på at jeg gruet meg til vinteren, for jeg har rom i kjelleren og der blir det så mørkt, også sovna jeg, og da jeg våkna i morges, så bare "uhm, så tejt". Så, nå har dere fått ukas drømmedagbok, regner med dere fant den meget intresant. 
Har slått på noe som heter autoinnlegg, det er de innleggene med bare bilder, og de (tror) jeg ikke det er mulig å kommentere.
Forresten, gjett hvem som skal på den finske premiæren av HarryPotter

3 kommentarer:

besjemann med kuk sa...

skal vi pule ?

Andrea sa...

oh lord -.-

olz sa...

du ?