20090804

The Cure - Mint Car

Frissbi:
Epic  ( les:intern )
høysangen. 25 kroner
Team Monsen
Har enda en slik dag der jeg har så mye jeg skulle ha sagt, men allikevel ikke orker, vi får se.
Kom hjem fra LS i dag. Det var godt å slippe og høre på pianognålet som jeg har hørt på hele natten, men utrolig ensomt hjemme. LS har vært digg ( utrolig harry ord, men liker du meg, liker du harry, og derfor er harry kult ). Jeg har truffet så utrolig mange kule folk, og snakket med så utrolig mange interr ( kommer uansett til å skrive det feil, men jeg er hvertfall bevisst på det ), interresante mennesker, og ja. Jeg syns det er utrolig kult å leve. 
Fikk også treffe mammaen min som jeg ikke hadde sett på fem uker, og det var litt deilig å få en mammaklem, noe ikke pappa er særlig god på.. Men det har jo en logisk løsning.
Ellers i dag har jeg prøvd å holde meg våken med å spise, sjonglere, ha vannkrig med lillebror, lest, men jeg klarte ikke å unngå å ha en aldri så liten date med søvnen, så nå, når jeg vil sove, så er jeg våken. Har også lest et utall blogger på blogg.no (som forresten er mye dårligere enn blogspot.com) og irritert meg over skrivefeil. Hvorfor er det så vanskelig? Og hvorfor skriver man på dialekt. Det er greit og enkelt, men det er ikke pent å lese, og når jeg skriver dialekt så e de vanli vis bære førr å tøve eljer førr å lage ett poæng ut av de. 
I morgen må jeg pakke. Da skal jeg til Volda, så skal jeg til Stavanger, også skal jeg hjem til Leirfjord. Det blir litt godt å treffe alle folkene igjen, men litt stress å bo på landet igjen. 
Jeg trenger seriøst en ny koffert. Har ikke sjangs i havet til å få plass til alle tingene mine i kofferten min, og da må jeg la noen ting ligge igjen her, og det vil jeg vel ikke. 
Tror forresten også at jeg kanskje dropper ( DENNE ), er ikke så veldig fornøyd med bandene, og sparer pengene så jeg kan kjøpe meg noe jeg kan dele med noen, for da blir alle glad.
Fant forresten ( DENNE ) da jeg leste på døgnvill sine sider, og ble veldig skuffet over forfatterens gramatikk.
1: Det skal være Å, ikke OG.
2: Det skal være ER, ikke E.
"Vi e kjempeglad for at Kine Yvonne Berntsen skal hjelpe oss med og gjøre Valhall litt stiligere i år."

1 kommentar:

Iselin sa...

mmm, søta.