20090809

Duran Duran - Girls On Film

åvåi, peter, stilig bilde.
Volda. hurra for skyene.
jee, ambitions.
idag da jeg satt i bilen på vei hjem fra fjæra kom jeg på at jeg ikke hadde på meg belte. Jeg tok på meg belte. Jeg tenkte ikke mer over det.
Da jeg kom hjem tenkte jeg på det. Tenk hvor viktig det egentlig er å ha ei sort reim rundt brystet / magen. Tenk om vi hadde kræsja. Kanskje jeg hadde dødd.. Meeen, da kan vi også se tilbake på en certain rødhåret pojk som holdt på å skyte meg mens jeg (nesten) sov. Shame on you. Anyways, bruk belte, det er kjipt å dø.
Ja. Livet i volda er egentlig som å bo på hotell. Jeg står opp litt for sent, spiser litt for usunt, sjonglerer, spiser litt mer, sjonglerer, spiser, spiser, spiser, sløver, spiller fotball, sjonglerer, bader, sover. Ja. Tilogmed pappa tar det helt kult her, han synger tilogmed, og det har jeg nesten aldri hørt han gjøre før. Så vi er ganske lykkelige allesammen.
I morgen drar jeg til stavanger, men før det skal vi vente i tre timer på gardermoen, noe jeg tror kommer til å bli årets kjedeligste opplevelse. Jeg hater fly og flyplasser. Uansett, skal fortsette å øve på sjongleringa der. 
Forresten så har føttene mine hovnet opp til ca dobbel størrelse pga varmen, det er grusomt. Men hvertfall, prøver å dempe det ved å spise masse vaniljesaus.

1 kommentar:

Anonym sa...

mm, søta