20090830

Kings Of Leon - Use Somebody

foto av Lise Åserud
foto av motlys
Idag, mens jeg satt og leste gårsdagens VG, fikk jeg årets nyhet : 
Tore Renberg kommer med ny bok om Jarle Klepp
Jeg gleder meg som en unge til 9. september, for da skal jeg løpe til butikken og være den første som kjøper den. Det blir årets leseropplevelse. 
Idag er rommet mitt så rent som det ikke har vært siden jeg flyttet, og det er ca tre år siden, så joda, nå er jeg temmelig fornøyd med dagens mission. Jeg har også begynt å male en hvit korktavle, som skal bli ideaboard så snart jeg finner hvite bånd, så det blir kjekt. 
Fikk også tid til å redigere en film + se på noen gamle lysbilder. Det var vakkert.
For tiden må jeg ha musikk hele tiden. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra skolen er å sette på AUGUST//2009 spillelista mi på spotify, som jeg mener er den beste spillelista som finnes. Det går mye i Kings Of Leon og MEW, og det er helt utmerket.
Forresten så er Arthur Berning en av norges peneste menn. Og Brandon Flowers er også utrolig flott, så jeg tror han må være Las Vegas' peneste mann.

1 kommentar:

elisesophie sa...

enig med deg om han derre Arthur ;)